När allt ska recenseras

Någon säger något och tretusen personer bloggar om det sagda. Sedan är det någon annan som gör något och genast knattras det fram tretusen nya blogginlägg om det gjorda. Sen twittras det om bloggarna och bloggas om tweetsen och till slut känns det mesta ganska rörigt

Då inträder recenserandet. Vem skrev vad och med vilken framgång? Vem gjorde bort sig och vem lyckades använda det sagda och det gjorda för att  bygga på sitt varumärke?

Och vad betyder allt det här? Egentligen?

Foto: jeff_w_brooktree on Flickr

Lämna en kommentar

Filed under bloggar, sociala medier

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s