Twitter utmanar i Melodifestival 2012

Jag fånskrattar när du hånskrattar.
Du är min päls. Vår kärlek går inte på räls

Jag är dit hån Du är mitt fån
Jag älskar när du flinar Så att jag nästan grinar

Mitt lyckorus är större än ett tiovåningshus.
Du är min klåda, min kåda, min våda.
Vi ska integreras, vi båda.”

Du får va mitt radhus och jag får bli din bladlus.
Jag ska kravla på dina blad och inte äta upp din choklad

Tralirallirall kärleken slog ner med en knall i vår hall trallirall”

Du är så vass, weeeeoooooo,
vi skaffar pass, weeeeooooo,
till vår gemensamma resa,
wohohohoho, vi ska ropa oss hesa.

Jopp-hejdi-hejdi-hejda Sjung wa-wa
Käka grus. Lyckorus
Jopp-hejdi-hejda.

Text: @kallebello och @Mirandasogon

1 kommentar

Filed under litteratur, skrivande, sociala medier

One response to “Twitter utmanar i Melodifestival 2012

  1. Pingback: Landet som icke är « Miranda läser

Kommentera

