Om Kajan, Glee, Berglin och Stewie

Idag funderar jag på vad som är roligt. Skrattspeglar är roliga tycker jag. Som Kajan i Hipp Hipp

Kajan är skrattrolig. Sen finns det sånt där som jag kanske inte skrattar åt men som gör mig på så underbart gott humör. Jag har säkert sett det här klippet 50 gånger och varje gång jag ser det igen hittar jag mig själv efteråt med ett leende som går från öra till öra

Den här är fullständigt obetalbar. Å varje förälder känner igen sig. Tror jag

Sen är det ju Berglin. Berglins gubbar. Utan dem skulle mitt liv vara fattigare.

 

Lämna en kommentar

Filed under glädje, vardag

Kommentera

